gets!!!


Broadcast Design for Mnet Singer Game from Graphic Surgeon EH on Vimeo.

Project / Broadcast design for ‘Singer Game’
Onair Schedule / Every Wednesday 23:00
Korean Broadcast / Mnet, KM
Online Live Streaming / mnet.com
Component / Opener, Bumper, Transition, Closer, Frame, LED
Design x Motion / Graphic Surgeon @ Mnet Brand Design Team
Sound / Idiotape
Website / behance.net/gsurgeon
Facebook / facebook.com/graphicsurgeon
ETC / Hommage to Marvel

'Singer Game' is a vocal competition program that has the best vocalists of Korean major labels engaged in one-to-one competition. Korean management agencies and their artists get into competition in this program.

— 17 hours ago
"恐竜が絶滅したから哺乳類が天下とったというありがたみヒシヒシ感じる"
— 23 hours ago with 1 note
"ツイッターの発言の相当量が「有名な人の書いた文章を読んだり偉い人の講演を聞いたりするたびに何事か言わないと気が済まない人」によって生み出されているので、ツイッターは人間社会の縮図でもなんでもなくて、せいぜい「阪神戦が放送された後の大阪の居酒屋」の縮図にすぎないのではないかと思う"
— 1 day ago with 563 notes
"もし自分の差し出したものが向こうの要求を超えるクオリティのものだったら、「おお、これはすばらしい、ぜひ次回もお願いしたいものだ」ってなるじゃない。「次はない」と思っている人間だけが、同時交換・等価交換をうるさく求める。"
— 1 day ago with 349 notes
"強気な女「カバは野菜!! 私なにか間違ってる???」"
— 1 day ago with 6 notes
"グーグル株をなんとかすべて売りさばくと、グーグルのような会社には二度と勤めないと決意して、エブは辞めた。ブロガー・チームは、洗面所のすぐ近くなので〝ドラノ〟(パイプクリーナー)と呼ばれていた、窓のない会議室に押し込められた。ランチのあいだずっと、有名校の学位をひけらかすプログラマーたちに、エブはなじめなかった。そのプログラマーたちには、ブログの意味がわかっていなかったし、ブロガーを買収したのは、プッシュボタン・パブリッシングという思想を大衆にひろめるためではなく、大量のブログに広告を出すのを容易にするためだったのだと、じきにわかった。"
— 1 day ago with 85 notes